Fără categorie

Haina îl face sau nu pe om?

Imagini pentru salut
sursa: universdecopil.ro

Salut, sunt eu!

Nu, nu sunt  Andreea – ghidul tău Vodafone şi nici vreun “haiduc”!

Sunt eu, Raluca! Şi nu, nu-s nici năucă, nici nălucă!

Sunt tipa indecisă căreia îi trebuie vreo 5 ceasuri să mediteze în faţa şifonierului pentru a se hotărî cu ce să se îmbrace. De ce atât de mult?

Pentru că niciodată nu aleg la întâmplare – ala, bala, portocala şi gata.

Nu. Întotdeauna îmi place să ţin cont de vreme, de starea de spirit, de locul în care merg, de scopul pe care-l am şi de persoanele cu care mă întâlnesc.

Acum nu mai pare atât de simplu, aşa-i?

***

Circulă din cele mai vechi timpuri un proverb considerat universal valabil, ce funcţionează atât de bine în teorie şi atât de prost în practică. Un proverb ce a dat naştere următoarei dileme:

Haina îl face sau nu pe om?

Următorul exemplu demonstrează clar răspunsul afirmativ pe care umanitatea îl oferă acestei întrebări.

 

Eu însă, sunt de părere că haina ca şi orice alt accesoriu, trebuie să ne reprezinte, să traducă starea noastră de spirit, căci noi nu transmitem numai prin cuvinte. Suntem individualităţi croite dintr-un amalgam de mici detalii ce comunică pentru şi prin noi: gesturi, mimică, vestimentaţie, tabieturi, cuvântul rămânând însă, cel mai simplu şi direct.

 „Ceea ce porţi este felul în care te prezinţi în faţa lumii, mai ales în ziua de azi, când contactele între oameni sunt atât de rapide. Moda este un limbaj instantaneu. Miuccia Prada

Cum mă ajută hainele pe care le aleg să mă integrez în locurile unde merg şi să reuşesc să mă diferenţiez şi să-mi păstrez individualitatea?

Ei bine, dacă unii preferă să se integreze perfect în de cor, să fie parte a lui (ca-n imaginile de mai jos), eu prefer să rămân acelaşi eu, însă în veşminte diferite, ciudate sau obişnuite, la modă sau nu…Acelaşi eu, mereu altfel!

Aleg să nu fiu un “umeraş ambulant”, ci să “dau viaţă” pieselor vestimentare pe care le port, prin atitudinea mea. Cred că ăsta-i farmecul! Să reuşeşti să transformi o haină simplă, într-una de invidat, prin felul în care o porţi : cu graţie, cu infinită naturaleţe, cu un strop de curaj şi îndrăzneală. Căci până la urmă asta-i şi provocarea: să rămâi “tu” într-o mare de “alţii”, într-o mare de banali purtători lipsiţi de identitate.

„Nu te lăsa pradă trendurilor. Nu lăsa moda să pună stăpânire pe tine, decide tu ce eşti, ce vrei să exprimi prin felul în care te îmbraci şi cum trăieşti.” Gianni Versace

Acum spre exemplu, aş îmbrăca geaca aceasta din colecţia Tommy Hilfiger şi aş hoinări neîncetat, fără ţel sau destinaţie pe străzile acoperite cu un strat pufos de omăt.Dar nu mai pufos ca geaca mea! Umplută cu puf şi pene, izolată cu căptuşeală, această geacă e pur şi simplu ca o plăpumioară ce mă ajută să sfidez gerul de afară. Călduroasă, frumoasă, comodă!

Geci şi paltoane Geci scurte  - Tommy Hilfiger - Geaca de puf

E roşie ca focu’ şi atrage norocu’!

Culoarea asta mă duce cu gândul la sărbătorile ce vor veni, dar simbolizează totodată vivacitate şi putere. Confecţionată din material matlasat, cu o superbă glugă cu blăniţă, cu buzunare şi guler ridicat şi dublă posibilitate de închidere (fermoar şi cleme), această geacă de puf e cea mai bună alegere pentru o plimbare noctură, printre fulgi jucăuşi de zăpadă, pe străzile pustii însufleţite de felinarele aprinse.

E în perfectă concordanţă cu vremea de afară, cu starea mea de bună dispoziţie, e pata de culoare dintr-un decor iernatic, iar roşul ei aprins înglobează toate sentimentele mele faţă de persoana ce m-ar însoţi bineînţeles, în această plimbare romantică şi copilăroasă de altfel.

Cu asemenea haine, să tot fie iarnă!  Meritul este însă, al magazinului Answear, unde mereu găseşti haine de calitate, satisfăcând până şi cele mai bizare gusturi în materie de vestimentaţie. Şi cum să nu fie aşa, când Answear.ro găzduieşte îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii ale celor mai populare 200 de mărci din lume?

answear-patrat

Acum, gata! La zăpadă toată lumea!  Şi nu uitaţi, reţeta succesului e simplă:

Se ia o haină, se adaugă peste un trup cu suflet bun, se mixează cu o doză de atitudine potrivită, cu un strop de îndrăzneală şi cu multă naturaleţe. Apoi, întreaga ţinută se decorează cu un zâmbet larg, seducător! 🙂

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2016!

Sursa foto:greatnews.ro
Sursa video: youtube
2 gânduri despre „Haina îl face sau nu pe om?

Lasă un răspuns

