Superblog

Party cu șnaps… Pardon! PartySnap!

Bună seara, dragii mei!

Seara bună să vă fie

Ca  gustul d-ambrozie,

Iar de veţi citi pe zi,

S-aveţi lipici la bucurii!

Ştiţi momentul acela când treci pe lângă doi bărbaţi care vorbesc despre cât de importante sunt femeile din viaţa lor?

Nici eu.

În ultima săptămână urechiuşele mele n-au auzit decât:
N-o mai înţeleg pe nevastă-mea, se apropie acum 8 Martie şi de două săptămâni îmi zice în fiecare zi că-şi doreşte altceva.”

Femeile…cine naiba să le mai înţelegă?”Imagini pentru cum sa intelegi femeile

8 Martie…ce coşmar! Ziua-n care dau romantismul jos din pod.

Noroc cu bărbaţii ăştia că mi-a picat şi mie fisa. Nu, nu că aş fi înţeles ce-i aşa greu să înţelegi o femeie, ci am realizat că, oameni buni, se apropia 8 Martie! Motiv de party!

Şi anul acesta cam era timpul să preiau frâiele organzării unei petreceri de pomină, că de trei ani mi s-a cam urât de ieşirile organizate de Maricica şi a ei deviză încântătoare: “ Să ieşim ca fetele şi să bem ca băieţii.” Adevărul e că doar ei i se potrivea sloganul, noi eram mai mult pe post de cărăuşi la finalul serii, când Maricica îmbrăţişa  podeaua şi se apuca de numărat dungile parchetului. Eh, dar asta-i altă poveste. Să lasăm fanii lui Bachus să-nchine pahare şi să ne întoarcem la petrecerea mea.

Trebuia să fie ceva WOW!

Aşa că…pentru câteva zile mi-am lăsat ideile la dospit. Le-aş fi pus la marinat, zău.  Dar când îi Maricica prin preajmă, cam greu cu vinul roşu. Parcă-i argint viu, nu altceva.  Oh, iar am deviat de la subiect. Noroc că-s din Prahova şi pot s-o-ntorc ca la Ploieşti, fără prea multe explicaţii.

Revenind însă, iată că după niscaiava zile, ideile mele au devenit chiar fructuoase. M-am consultat şi cu prietenele mele şi planul de bătaie era gata. Avea să fie o zi de 8 Martie specială! Atât pentru noi, cât şi pentru partenerii noştri cărora, credeţi-mă, le-am pregătit o supriză de zile mari. Anul acesta trebuia ca mândruţii noştri să-şi pună pofta de bere-n cui şi să petreacă alături de noi.  Nu le-am spus decât atât: ora, adresa şi dress code-ul :black tie!

Avea să fie ziua fără reguli şi prejudecăţi. Ziua în care nu mai stăm cu orele în faţa oglinzii să ne machiem sau să pierdem vremea înotând în haine şi încercând să le găsim pe cele potrivite. Ne vom îmbrăca în haine lejere, pijamale, capoate, vom alege tenişi ori papuci de casă. Fără make-up şi coafuri sofisticate. Şi cel mai important, vom putea mânca tot ce ne pofteşte inima, de la fripturică şi cartofi prăjiţi până la dulciuri şi prăjituri cremoase, fără să ne pese că nu mai atingem dimensiunile perfecte sau că a noastră cură, cea de toate zilele, se cam duce pe Apa Sâmbetei.

Vom avea muzică diversă, karaoke, activităţi distractive şi jocuri care să ne amintească de copilărie. Şi încă ceva super, hiper, mega important: PartySnap. Nu, nu este o cabină foto. E aparatul prin intermediul căruia vom obţine cele mai tari fotografii ale evenimentului. Are la baza un display de mari dimensiuni, cu touch screen, conectat la un aparat foto şi o imprimantă performantă. Ce mi se pare interesant este faptul că noi vom putea folosi direct acest aparat, după realizarea fotografiei (10×15 cm) având chiar posibilitatea de a o personaliza cu obiecte virtuale. Şi că tot veni vorba de ele, îmi doresc ca pe lângă recuzita pe care o vom pregăti (ochelari haioşi, eşarfe colorate şi pufoase, măşti amuzante), obiectele virtuale să se potrivească perfect contextului şi să facă parte din sfera accesoriilor folosite de femei, de la cercei şi coliere multicolore până la rochiţe roz şi fundiţe cu buline. O data în viaţă avem şi noi şansa de a face din bărbaţi păpuşi. S-o ratăm tocmai acum? !

Vom putea face poze de grup, între fotografieri având posibilitatea de a ne vedea ca într-o oglindă în display (“live view”), iar datorită fundalului verde ne vom putea plasa în oricare peisaj/imagine, dintre cele 6 setate înaintea evenimentului. Vor fi imagini care să se potrivească acestui context, cu obiective turistice preferate de femei, de la podul îndrăgostiţilor din Paris până la plajele însorite din ţări exotice, imagini cu animăluţe haioase ori colecţii de genţi, pantofi şi haine.

Imagini pentru podul indragostitilor paris
sursa: puterea.ro

Deşi fotografiile se pot trimite prin e-mail sau publica pe Facebook, îmi doresc ca acestea să fie imprimate pe loc, fie ca fotografii magnetice sau obişnuite. Noroc că sunt protejate UV şi împotriva lichidelor, în acest caz, poate ajunge şi Maricica cu ele întregi acasă.

Bine, bine, dar o să ziceţi, ce naiba vă trebuie vouă PartySnap, faceţi şi voi 2 selfie-uri, le puneti pe Facebook şi gata.

Nu-i gata deloc. Când faci poze de grup întotdeauna unul trebuie să rămână pe din afară, fotograful bineînţeles, şi nu-i prea plăcut, credeţi-mă. Cu PartySnap împiedici acest lucru, ba mai mult,  îţi poţi personaliza super simplu pozele fără să cauţi nu ştiu ce aplicaţii sau programe. Primeşti fotografia imprimată pe loc, o lipeşti pe frigider şi de fiecare dată când o vezi, inevitabil zâmbeşti şi îţi aminteşti de acea zi. Ziua în care deşi erai la cură, te-ai îndopat cu dulciuri, ziua în care ai fost tu însuţi, fără ţinute pompoase şi incomode, tu şi prietenii tăi. Câţi îşi mai printează azi pozele? Le punem pe Facebook şi le uităm acolo, pironite pe un perete virtual, aşteptând ca acelaşi Facebook să ne reamintească de ele. Aşa că, fără discutii…PartySnap e alegerea perfectă!

Acest eveniment avea să fie memorabil şi era musai ca fiecare apariţie să fie imortalizată şi când când spun apariţii, mă refer bineînţeles la băieţi. V-am spus doar că le-am pregătit o surpriză. Ei bine, dragii de ei, eleganţi, la patru ace, vor trebui să se descotorosească de pantofii lăcuiţi şi să încalţe pantofii cu toc, pregătiţi în prealabil de partenerele lor. Nu-i minunat? Vor avea ocazia să fie pentru o seară în pantofii femeii pe care o iubesc şi pe care încercă în zadar s-o înţeleagă. Să meargă, să danseze, să mănâce cocoţaţi pe tocuri. Fără schimonoseli şi lamentaţii.

Imagini pentru men on high heels
sursa : dailymail.co

Numai când mi-l imaginez pe dolofanul Dorel cu nişte stilettos mă prăpădesc de râs.Sau pe mustăciosul Costel, savurând picior peste picior o cafea amară şi trăgând molcom dintr-o ţigară. Va fi demenţial! O petrecere pe cinste, sunt sigură! Cu Maricica Dj, băieţii – animatori şi fotodivertisment à la PartySnap, nu o voi da nicicând în bară! Va fi gol sigur! Paharul Maricicăi, ce altceva? 🙂

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog! partysnap

8 gânduri despre „Party cu șnaps… Pardon! PartySnap!

    1. Ma bucur ca v-am facut sa zambiti! Nici eu nu stiu daca ajung la Gala! Si pe cat de somn imi era cand m-am apucat de scris, pe atat de tare m-am distrat cu PartySnap-ul, imaginandu-mi toate situatiile descrise! M-am autobinedispus! Haha!

      Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

