Fără categorie

O veşnicie ş-o zi

Sunetul scos de cheia răsucită în broască e ca alarma unui ceas deşteptător. Îmi dau seama că este ora 8:00. Paşii Mariei se aud prin toată încăperea. Mmmm…simt şi miros de cafea. Demenţial.

Aş zăbovi aici o veşnicie, pe patul meu de hârtii frumos împăturite. Însă şi mai mult mi-aş dori să-mi îndeplinesc misiunea.  O veşnicie ş-o zi. Da, da, atât mi-aş dori şi tot insuficient mi s-ar părea. Insuficient timp pentru a colecţiona cele mai fericite zâmbete. Nu degeaba mă autointitulez “Happy –colecţionarul”.

Şi când mi se părea că se aşterne aşa, o acalmie senină în bezna ce mă-nconjoară, Maria a deschis brusc uşa sertarului pe care mi l-am apropriat şi l-am decretat sus şi tare dormitorul meu. M-a izbit un val de lumină şi o avalanşă de arome puternice. Ah, ce-aş da să pot gusta şi eu o dată din cafeaua aceea!

Maria m-a ridicat încet, cu nemărginită atenţie şi m-a  aşezat pe biroul ei, lângă o glastră cu lăcrămioare. Aş lăcrima şi eu câteodată, dacă aş putea. De fericire sau nu…Am auzit atâtea poveşti că nici o veşnicie ş- o zi nu mi-ar fi de ajuns să le istorisesc pe toate.

Ştiaţi voi oare că şi noi, obiectele astea aparent insignifiante, avem suflet? Şi că lăsăm părticele din el peste tot pe unde lăsăm şi amprenta? Sunt colecţionar de zâmbete pentru mine, însă pentru alţii sunt motivaţie, voie bună şi energie. Sunt o ştampilă. Sunt Printer 30  Colop mi-a dat viaţă. Cum nu ştiţi cine este Colop? Este cea mai bună şi mai mare firmă ce are la bază distribuţia ştampilelor în România. În cei zece ani de activitate a oferit soluţii complete de marcare punând la dispoziţia tuturor o gamă diversă de ştampile, de calitate europeană.

New Printer 30

Deşi Colop mi-a dat viaţă, Maria a fost cea care mi-a ales drumul şi misiunea. Aşa am ajuns o ştampilă personalizată în magazinul ei de peruci. Dacă vă întrebaţi cum decurge o zi în “pielea” mea, aflaţi că nimic nu-i mai plăcut decât să te lăfăi în libertate şi ca un observator fin să-i analizezi pe toţi cei ce păşesc în magazinul Mariei.

Râde sufletul în mine când îi văd pe câte unii cum se distrează probând peruci şi se schimonosesc precum copiii în oglindă. M-ai scap uneori câte o remarcă de genul: “Haha, eşti tare băiete, semeni cu bunicul Mariei!” sau “Femeie, Tina Turner eşti, zău! Dă-mi un autograf!”, însă din fericire nimeni nu mă aude.

Pe lângă faptul că sunt martor al tuturor întâmplărilor ce se petrec aici, în locul în care taţii îşi deghizează bebeluşii, unde mamele probează meşe sau îşi achiziţionează accesorii pentru noaptea de Halloween, eu am rolul de a personaliza hârtia pe care Maria o foloseşte pentru a împacheta perucile. Ah, am uitat să vă spun ce scrie pe plăcuţa mea. Sunt nişte cuvinte alese, menite să smulgă cele mai dulci zâmbete:

capture

E plăcut să văd cum se intensifică bucuria celor care ridicând pachetul, citesc cuvintele imprimate de mine, dar şi mai plăcut e să privesc ochii femeilor care cumpără peruci nu pentru amuzament, nu pentru petreceri mascate, ci pentru că au nevoie. Ştiţi la cine mă refer… la persoanele care se rad pe cap nu pentru că îşi doresc  să aibă chelie sau vreun look extravagant, ci pentru că în lupta lor trebuie să îndure şi acest aspect (căderea părului).

E minunat să le văd cum pentru câteva minute li se înseninează privirea, cum găsesc puterea de a zâmbi  şi de a-şi aminti cât de frumoase sunt. Da, sunt o ştampilă, dar reuşesc să fac ceea ce mulţi oameni nu pot sau nu vor. Reuşesc să motivez, să redau încrederea oamenilor şi să-i fac să zâmbească. Şi aş face asta o veşnicie ş-o zi.

Când oamenii uită să fie oamenii, noi obiectele astea micuţe şi aparent banale suntem acolo să le reamintim ce contează cu adevărat în viaţă.  Nu degeaba spune Maria mereu că: “Fericirea se găseşte în lucruri mărunte.”

Şi că tot veni vorba de ea, o văd cum se îmbracă în grabă.Pff…ce a trecut timpul! S-a cam înserat! Hei! Cine a stins becul? Ah, sunt din nou în pătuţul meu de hârtii, e vremea să-şi facă apariţia Moş Ene, omule! Norocul meu că n-am gene şi-ţi mai pot spune câteva cuvinte! Nu uita că eşti frumos şi că trebuie să crezi în tine. Fii om până la capăt şi ajută-i şi pe ceilalţi să zâmbească! Dacă nu ai curaj, achiziţionează-ţi o ştampilă Colop, personalizeaz-o şi pune-o la treabă. Ştie să colecţioneze cele mai frumoase zâmbete, crede-mă ! Eu sunt Happy, fii şi tu! O veşnicie ş-o zi!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2016! 🙂

Un gând despre „O veşnicie ş-o zi

Lasă un răspuns

