Fără categorie

Ai FARMEC în 3 MINUTE!

Luna lui Cuptor. Afară, miresme dulci dansează în aer, iar în casă se simte un iz plăcut de orhidee.

Au trecut 3 minute. 3 minuţele în care m-au sunat tata, mama şi prietenii. Nu le-am răspuns.

Ce credeau ei oare că fac?

Da, eu în alea 3 minute mă epilam. Vă minunaţi şi vă întrebaţi care-i secretul acestei epilări rapide? Ei bine, Farmec.  Nu, nu fac farmece.De fapt, Farmec face farmece pe pielea mea.  Si mă refer aici la crema depilatoare pentru pielea normală.

Dintre cele  4 subgame, excluzând crema depilatoare cu Boswellia Serrata pentru bărbaţi, aceasta este cea mai potrivită pentru mine.

  • cu extract de Orhidee – pentru pielea normală a femeilor
  • cu extract de Argan – pentru pielea deshidratată și o depilare rapidă a femeilor
  • cu extract de Vanilie – pentru pielea sensibilă a femeilor
  • cu extract de Zmeură – pentru pielea sensibilă a adolescenților

Crema depilatoare pe care o folosesc este îmbogăţită cu extract de orhidee, îndepărtează cu rapiditate părul nedorit şi lasă pielea netedă şi catifelată.

Cum se aplică?

Crema trebuie folosită pe o piele curată, fără urme de deodorant/parfum/ săpun. Se aplică într-un strat uniform, astfel încât să acopere părul ce trebuie îndepărtat.

 Cum se îndepărtează?

Pentru a îndepărta crema poţi folosi un burete umed sau o mănuşă de baie, iar apoi clăteşti cu apă călduţă din abundenţă.

 

Simplu. Uşor de realizat şi cu un efect WOW garantat!

 

Revenind la cele 3 minuţele, timpul de aşteptare pentru a-şi face crema efectul,  cred că aş putea face o mulţime de lucruri, de la a aspira un covor până la a pregăti un sandviş. Tot mai interesant este însă, ce cred alţii că  aş putea face eu în cele  3 minute şi ce aş face de fapt.

 Acestea fiind zise,  iată răspunsurile lor:

Fratele meu, Adi                                                                           Verisoara mea, Florina

               

Colega mea, Corina                                                                   Prietena mea, Adriana

                     

 

Am primit multe răspunsuri diverse, iar lista poate continua la infinit. Cu toate acestea, ce aş face eu de fapt?

Ei bine, în cele trei minuţele de aşteptare, m-aş aşeza confortabil în fotoliu şi m-aş uita la această secvenţă din filmul „Virgin la 40 de ani”.

Aş râde copios pe seama personajului şi i-aş mulţumi lui Dumnezeu că există Farmec. Căci, nu-i aşa, cu Farmec ai FARMEC în 3 minute, fără durere, fără bătăi de cap sau proceduri complicate.

Aplic. Îndepărtez. Radiez.

depilatoare

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog!

 

 

 

Lasă un răspuns

