Advertoriale

Bijuteriile sufletelor noastre!

M-a sunat şi cu emoţie în glas, cu aceeaşi voce care emana căldură când îmi spunea poveşti mi-a spus „Mulţumesc pentru cel mai frumos cadou!” cu toată puterea sufletului ei peste care au nins 70 de ierni. Acelaşi suflet. Acelaşi glas.

După ce am închis telefonul am rămas neclintită preţ de câteva minute. Frânturi de amintiri dansau haotic prin colţurile minţii mele. Amintiri din copilărie…cu chipul ei încrustat în ele. Mă simţeam vinovată că la cea de-a 70-a aniversare nu  fusesem alături de ea şi nu zăbovisem leneşă în braţele ei ca în iernile geroase când sfidam viscolul de la gura sobei. Mi-e  dor de momentele alea. Mi-e dor de iernile pe uliţă şi de distracţia de la săniuş ce ţinea cât e ziua de lungă. Mi-e dor să fiu din nou copil, să nu-mi pese că timpul jongleză cu destinele noastre, că gluma se îngroaşă şi devin încet, încet pion în jocul vieţii mele. Mi-e dor şi drag de momentele acelea. Cum de altfel, îmi este drag acum să îi mulţumesc omului care m-a învăţat cele mai frumoase poveşti, care mi-a dat cele mai de preţ sfaturi şi m-a învăţat să fiu om. Demn şi bun.

După cum însăşi ea mi-a mărturisit, am reuşit să o surprind cu un cadou minunat, am trimis cel mai potrivit mesager al dragostei şi recunoştinţei mele.

 Dacă vă întrebaţi care este secretul din spatele celui mai frumos cadou pentru bunica, răspunsul este : Floridelux.

Când am găsit acest site am ştiut că aici se află cel mai frumos cadou pe care îl pot oferi bunicii mele. Am ales un tort delicios cu decor primăvăratic şi un buchet imens, multicolor de lalele.

De ce? Pentru că ştiu cât de mult iubeşte florile, pentru că deja mi-o imaginez cum le cântă ca în dimineţile răcoroase de primăvară când păşea cu hotărâre în grădina din spatele casei ca şi cum intra într-o altă lume, mai bună, specială, pictată aşa…după sufletul ei.

Iată 5 motive ce m-au determinat să recurg la acest cadou şi de ce recomand Floridelux!

  1. Florile sunt singurele lucruri pe lumea astea care, pe cât sunt de mici şi plăpânde, pe atât de multă iubire, gingăşie şi puritate emană prin fiecare petală. Florile sunt cele care adună cele mai multe zâmbete, cele mai multe lacrimi de bucurie. Florile înseamnă eleganţă, dragoste, pasiune, omagiu şi răsfăţ.                                                                                                             

  1. Diversitatea recomandă această florărie. Punând la dispoziţie peste 5000 de produse, o vizită online pe acest site drăguţ te va teleporta instantaneu pe câmpurile cele mai bogate în floricele, în grădinile cele mai multicolore ale Terrei, în ţări exotice şi interesante. Floridelux reprezintă meleagul celor mai frumoase buchete, celor mai elegante coşuri cu flori sau aranjamente. Aici este raiul Cupidonilor unde sălăşluiesc cele mai simpatice inimi din flori, este locul unde găseşti cele mai proaspete flori potrivite pentru diferite ocazii( nunţi, botezuri, sărbători)

  2. Transportul este gratuit, iar comanda se poate realiza online, telefonic, prin email sau în florăriile Floridelux. Plata se face cash sau prin transfer bancar.  Mai mult, dacă nu iti place buchetul de flori sau din diverse cauze nu ajunge la destinatie, ai garantia 100% că îţi primeşti banii inapoi. Simplu şi eficient.

  1. Pe lângă micile cadouri pentru care poţi opta să însoţească florile ( ciocolată şi torturi, bijuterii, jucării de pluş, vinuri şi şampanii, cosmetice, baloane heliu, parfumuri) primeşti o felicitare cadou imprimată profesional cu mesajul tău, indiferent de valoarea comenzii)

  2. Foto martor . Poza reala a buchetului de flori sau a aranjamentului floral este trimisa inainte de livrare printr-un sistem profesional. Astfel, te poţi convinge dacă florile pe care ai ales sa le dăruieşte sunt aşa cum îţi doreşti, cum ţi le-ai imaginat.

 

E adevărat! Cu o floare nu se face primăvară, dar se înseninează suflete, iar valoarea lor spirituală va concura oricând cu cea mai scumpă bijuterie. Căci, florile asta sunt: bijuteriile pe care natura le oferă sufletelor noastre.

Florarie online, flori online, buchete flori

13 gânduri despre „Bijuteriile sufletelor noastre!

Lasă un răspuns

