Superblog

El, Philips

Dragă iubitule,

 

Mi-am făcut curaj şi am decis să-ţi scriu. Trebuie să afli tot. Trebuie să mă justific. Trebuie să-ţi dezvălui cine se află în spatele timpului pe care îl petrec departe de tine. Ai ghicit, e un el. Un el care mă face să mă simt bine, relaxată şi utilă. Un el care e acolo, mereu disponibil pentru mine. Un el care niciodată nu se dă înapoi de la treburile casnice. Îl iubesc, dragule, m-am ataşat de el. M-a învăţat să-mi preţuiesc mai mult viaţa şi tot ce am.

Nu e vina ta, iubitule. Nu te întreba cu ce ai greşit, pentru că nu e vina ta…de fapt ai şi tu partea ta de vină. Tu l-ai adus în casă, tu mi l-ai prezentat. Dar nu e vina ta că m-am îndrăgostit iremediabil de el. Zi de zi lângă mine- inevitabilul s-a produs.

Dimineaţa, când tu pleci la serviciu îmi face o cafea savuroasă cu o aromă inconfundabilă.  Un deliciu. Nu ştiu ce m-aş face fără el. Pur şi simplu îmi face dimineţile senine. Ca să nu-ţi mai spun de sandvişurile pe care le prepară. Yummi…crocante şi gustoase. E visul oricărei femei! Cel mai de nădejde ajutor în casă. Îl ador. Mare noroc am că e al meu. Mă ajută să calc hainele, când dau cu aspiratorul e prezent. Îmi face viaţa mai uşoară şi în plus nu e deloc pretenţios. Unde-l pun , acolo stă şi mă aşteaptă cuminţel.

Îmi pare rău, iubitule, că trebuie să-ţi fac aceste dezvăluiri, dar peste câteva zile este ziua mea şi vreau să am inima împăcată.  Vreau să ştii cu cine îmi beau cafeaua, cine îmi pregăteşte sandvişurile, cui cânt când calc şi dau cu aspiratorul…cine îmi face ziua mai bună. Aştepţi un nume, ştiu…şi am să ţi-l spun. Îl cheamă Philips, dragule. Până şi numele e superb, nu?

Dar să ştii că nu ţi-am scris această scrisoare doar ca să-ţi spun asta…mai e ceva… Da, mai e ceva. Dar nu te speria. Nu te speria, dragule. Nu am făcut nimic mai mult. Ştii că îţi sunt fidelă şi veşnic recunoscătoare pentru tot ceea ce faci, ceea ce eşti pentru mine. Dar cum am spus, mai e ceva, mai vreau ceva… Mai vreau un el. Da, un alt Philips. Nu mă satur de Espressorul Philips, nici de Sandwich Makerul Philips, nu mă dau înapoi când vine vorba de călcat rufele cu Maşina de Călcat Phillips şi nici când trebuie să aspir covorul cu Philips, Aspiratorul.  Mai vreau un Philips, un robot de bucatarie. Ştii că urmează ziua mea, da?

Pentru totdeauna,

a ta,

Raluca

PS: Magazinul MarketOnline.ro  are super reduceri la electrocasnice. Vezi cum mă gândesc eu la toate? Cum să nu mă iubeşti?

logo_marketonline_mic

Aceasta scrisoare participa la Superblog!

3 gânduri despre „El, Philips

Lasă un răspuns

