Superblog

Tu-ul meu :)

Ȋntr-o goană acerbă după bani şi lucruri materiale care satisfac plăceri temporare, aflaţi  într-un permanent complot, „să moară capra vecinului”, înşiruiţi sau grupaţi după criterii sociale, oamenii sunt propriii lor duşmani, fiecare aleargă într-un maraton imaginar cu adversari la fel de fictivi, ca odată trecând linia de finish să se arunce într-o prăpastie, într-un abis al propriilor nemulţumiri. Şi acolo, de undeva de sus, Eul lor aruncă cu bolovani în ei înşişi. Nişte SISIFI care se autopedepsesc. Nişte guri care iubesc liniştea, tânjesc după ea, dar preferă să ţipe. Nişte cerşetori care vor înţelegere, când nici măcar ei nu se înţeleg pe ei. Nişte ceasuri pline de rugină care-şi ticăiesc problemele la orice pas. Nişte suferinzi care tânjesc după alinare într-o lume ignorantă. Şi atunci ce mai rămâne? Rămâne sufletul.

Sufletul tău nu vrea bani şi nici hrană materială, când îi oferi câte o plăcere, o plăcere aşa, pe gustul lui, el ştie să o păstreze, are sertăraşe , sertăraşe doldora de amintiri şi clipe frumoase. Sufletul tău nu vrea să moară capra vecinului, îşi doreşte să te întorci spre el şi să-ti iei din el tot ce îţi trebuie pentru a avea şi tu una, a ta. Îţi pune la dispoziţie Determinare, Ambiţie, Răbdare, Cumpătare, Speranţă. Sufletul tău nu aleargă într-un maraton cu alte suflete. NU! El e culegător. El culege sentimente, trăiri, zâmbete, chestii cărora tu nu le acorzi prea mare importanţă. Sufletul tău nu se autopedepseşte, el ştie că atunci când toată lumea îţi întoarce spatele, el e singurul care ţi-a rămas şi te aşteaptă. Sufletul tău nu ţipă când ştie că liniştea îţi face bine şi nici nu îţi cere să îl înţelegi, nu-ţi aruncă durerea în ochi şi nici nu-ţi cere alinare. Sufletul e cel care e mereu cu tine, necondiţionat, e cel de care tu fugi şi pe care îl ignori în goana ta. Sufletul e singurul care nu te abandonează şi te iubeşte aşa cum eşti, are mereu porţile deschise pentru tine,să te înfrupţi din el, din amintirile păstrate pentru tine, să îţi iei doza zilnică de energie şi sentimente. E acolo, mereu pentru tine, doar că tu îl cam neglijezi, Omule!

De unde am învăţat toate acestea? Am învăţat observând, analizând la rece situaţii care te aruncă cu un picior în prăpastie şi unul pe marginea ei. Am învăţat din greşeli, ale mele, ale altora şi nu în ultimul rând am învăţat trăind lângă oameni frumoşi. Ȋn afara părinţilor, a bunicilor, a rudelor care veghează asupra noastră şi ne sunt mereu aproape, în viaţa fiecărei fete apare la un moment dat un musafir neinvitat, se loveşte de un călător care se agaţă de sufletul ei şi decide să rămână acolo indiferent de sacrificiile pe care le are de suportat. E persoana mereu preocupată de sufletul ei, chiar şi atunci când ea îl neglijează, când îşi neglijează propriul suflet. E un El. Un El care se transformă treptat în „tu-ul” ei. E cel căruia îi spune Tu şi deja a înghesuit în aceste litere grămezi de sentimente, trăiri şi emoţii. E cel care doar o priveşte şi ştie că nu îi e bine, e cel care o citeşte când nici măcar ea nu se înţelege. E cel care-i suportă mofturile, care se joacă cu ele, care face lucruri intenţionate ca să o enerveze pentru că îi plac nervii ei dulci. E „tu-ul” ei care îi cunoaşte problemele, îi ştie slăbiciunile şi în loc să profite de ele, i le apără, e prietenul căruia îi spune toate secretele, care i-a acceptat defectele fără să o supună la compromisuri. E cel lângă care mereu e soare, chiar dacă furtuna îi face cu mâna la fereastră. E cel care merită să fie preţuit, iubit şi respectat pentru simplul motiv că e acolo când nimeni nu pare a-şi întinde privirea spre ea.

Şi bineînţeles, şi eu am Tu-ul meu căruia îi atribui zeci de alte apelative. Un El făurit aşa, pentru sufleţelul meu, pentru mine. Şi orice cuvinte aş spune despre el ar fi prea puţin. El e perfect aşa cum e, pentru mine. Şi punct. Iubirea se simte,nu se explică şi de cele mai multe ori se dovedeşte. Una dintre dăţile în care am încercat să fac asta a fost pe 25 noiembrie 2010. O zi specială pentru noi, prima noastră aniversare, trecuse un an ca-ntr-un sărut, aşa cum au trecut cei 5 care au urmat şi alţii care vor continua şirul. Ȋmi doream să îl surprind şi în acelaşi timp să-i ofer pe lângă toată afecţiunea mea şi un dar simbolic pe care să-l păstreze cu drag, să-i amintească de mine, de noi. Şi stând aşa şi forţându-mi mintea să dea naştere unei idei, iată că a şi apărut : „Un tricou personalizat!”mi-am zis. Am căutat repede pe internet tricouri online şi am comandat tricoul mult dorit. Mi-a fost puţin greu să mă hotărăsc pentru că tricourile haioase îmi făceau cu ochiul, dar nici cele cu mesaje nu erau mai prejos. Şi într-un final m-am decis. Era perfect, la fel ca el.

Emoţiile acelei zile, trăirile care zburdau prin sufletele noastre nu se povestesc pentru că îşi pierd farmecul. Ele stau acolo în sertăraşele sufletului şi ori de câte ori le scoatem la suprafaţă renasc aceleaşi sentimente pline de vitalitate.

Iar astăzi, când mai e puţin şi aniversăm 6 ani de relaţie, iubitul meu a îmbrăcat din nou tricoul nostru, el nu îmbătrâneşte o dată cu noi, ci are grijă să ne amintească mereu că iubirea e tânără, e frumosă, că iubirea înseamnă viaţă.

Te iubesc, tu-ul meu,

Te iubesc, că ai grijă de sufletul meu!

Acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog 2015!

5 gânduri despre „Tu-ul meu :)

  1. Multumesc mult!Desi nu prea imi place sa vorbesc despre mine, despre el, despre noi, de data aceasta, prin intermediul celor de la Thirts am avut ocazia sa depan cateva amintiri si totodata sa-i reamintesc cat de mult il iubesc,mai ales ca se apropie cea de-a 6 aniversare.Si de ce nu, sa ofer si celor care citesc articolul cateva idei, LUCRURILE MICI ASCUND SENTIMENTE MARI!

    Apreciază

Lasă un răspuns

