Superblog

D`ale Mitzurei…

Parcul e plin de frunze arămii pe care vântul le-a desprins din locşorul lor, iar razele soarelui încă îşi mai fac loc printre crengile dezgolite. Paşii copilaşilor care aleargă de colo-colo foşnesc la atingerea aşternutului maroniu. Ȋn atmosferă, iz de toamnă.

-Bună, Magda, ce mai faci?

-Bună, bună, dragă, uite am venit puţin în parc cu Mitzura. S-a rugat de mine o juma` de oră să ieşim în parc, şi zic, să-i fac pe plac, mâine sunt toată ziua la serviciu şi nu ştiu daca mai pot ieşi cu ea.

– Da, copiii ăştia, au o energie în ei…Costel ce mai face?

– Costică al meu e bine, cu munca şi el. Mi s-a pus pata şi vreau să-i fac o schimbare.

– Ei na, ce s-a întâmplat?

– Nu-l mai suport, pur şi simplu nu-l mai suport şi cred că nu se mai suportă nici el. Mitzura, pleacă la joacă, nu vezi că vorbesc cu tanti Flori?!

-Dar, mami…stau şi eu cu voi, am obosit.

– Hai, stai aci, ia-ţi păpuşa şi joacă-te cu ea. Da, Flori, şi cum îţi spuneam, nu-l mai suport cu părul ăla pe spate, când pun şi eu mâna pe el zici că ating o maimuţă, nu pe Costică al meu. Ah, ce bine mai arăta când era puştan, aranjat, dichisit, fără pic de păr. Acum, zici că mănâncă o pădure la cină de-i ies crengile alea pe spate. Trebuie să fac neapărat ceva.

– Ştiu eu soluţia perfectă, cei de la Total Pro Beauty, au o ceara traditionala refolosibila  super bună, iar preţul este de-a dreptul încântător.

-Ceară, interesant… dar crezi că o să vrea Costică al meu?  E cam fricos şi când o să îi spun că o să-l doara câtuşi de puţin, mai bine spală vasele timp de o lună decât să se lase pe mâna mea să-l ceruiesc.

– O să fie bine dragă, atâta tot, să nu-i dai cafea, băuturi răcoritoare sau energizant înainte, că o să creadă că îl torturezi, nu epilezi. Băuturile astea pot sensibiliza nervii de la nivelul epidermei şi o să fie vai ş-amar de Costel.

– Că tot vorbeam de lup, iacă mă şi sună, vrea să-i pun masa. De-ar ştii el ce surpriză îi pregătesc…Total Pro Beauty, ai zis, nu? Hai, Mitzura, hai că lu` tac`tu îi e foame. Pa, Flori, te sun să-ţi povestesc ce şi cum.

Peste câteva zile…

-Mitzuro, ce naiba ai făcut? Ce a fost în capul tău?

– Păi, mami tu ai zis că nu-l mai suporţi pe tati cu păr pe spate şi am zis să te fac fericită şi ai mai zis că o să-l doară pe tati dacă îi dai cu ceară daia de care zicea tanti Flori, aşa că am zis să îl fac fericit şi pe el.

-Şi cum ai făcut?

– Păi,azi când tu erai la muncă şi tati a adormit în camera la voi, m-am dus tiptil-tiptil să nu mă simtă, am luat forfecuţa ta de unghii şi am început să-l epolez.

-Epilez,dragă, nu epolez. Şi l-ai epilat cu foarfeca? Nu te-a simţit?

– Da, cu forfecuţa… norocul meu că el doarme pe burtă şi nici tricou n-are pe el. Cum tocmai venise de la muncă, era tare obosit şi a adormit buştean. L-am ciupit o dată cu

forfecuţa, dar m-am ascuns repede sub pat şi el a zis: „Al dracului ţânţar!”

-Bine, bine, dar cu părul tău ce-ai avut? De ce ai tăiat din el de zici acum că ai un mop pe cap?

– Păi, pe tine te făceam fericită, pe tati îl făceam fericit şi am zis să nu-l uit tocmai pe bunicul. Ieri, plângea săracu` că mai are trei floace în cap, mi-a fost milă de el.  După ce l-am tuns pe tati pe spate şi am pus părul într-o pungă am văzut că e prea puţin aşa că am început să mai tai de la mine. Fie vorba între noi mami, bunicu` are căpăţâna cam mare…

– Doamne, Mitzura… izbucnşte Magda în răs… şi unde-i părul acum?

– E în gentuţa mea, am pus şi un lipici, în caz că n-are bunicu`. Mergem astăzi la el, nu?

Costel se trezeşte şi se uită în oglindă să vadă dacă tânţarul i-a lăsat vreun semn:

    • Mitzuraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Acest articol a fost scris pentru a patra proba a cmpetitiei SuperBlog 2015!

Sursa foto: http://www.google.ro

Un gând despre „D`ale Mitzurei…

Lasă un răspuns

