Superblog

SuperBlog. De ce nu?

Până acum am scris despre tot ce mi-a trecut prin minte, despre tot ce m-a influenţat sau m-a ajutat să mă descopăr. Să intru într-un concurs pe blogosferă, să aspir la un SuperBlog, să scriu condiţionată fiind de nişte teme propuse de juraţi?! Asta-mi sună a provocare. Şi dacă despre Adevăr am scris în articolul precedent, se pare că nici Provocarea nu a încetat să apară. Şi iat-o! Viaţa m-a prins într-un cerc al coincidenţelor şi mă aruncă în joc. Alea iacta est.

Vorba românului, dacă ai intrat în horă, joacă! Şi o să joc. Sau mai bine zis SuperBlog o să se joace cu imaginaţia mea şi o să-mi testeze limitele.

Să sperăm că limitele mele nu sunt limitate pentru că nu vreau să mă limitez la a-mi limita propriile limite.

20 de gânduri despre „SuperBlog. De ce nu?

  1. Crezi că fei fi ALTA, dacă vei participa si vei CĂŞTIGA super blogg-ăreala ?!
    Nu poate fi provocat decăt… ego-ul…el se hrăneşte din provocări, din orgolii, din conflicte, din comparaţii, din competiţii. In lipsa acestora…dispare… Atunci apari TU !
    Vrei să stii dacă ai limite?…Ei bine N-AI ! Decăt poate cele impuse de tine.

    Apreciază

    1. Nu stiu daca voi fi alta, dar stiu ca voi avea ceva de invatat din toata treaba asta. Ego-ul meu stie cine sunt si nu are nevoie sa se hraneasca din competitii si comparatii. Iar in ceea ce priveste limitele, ultima fraza a articolului vorbeste de la sine. Iti multumesc ca esti asa de activa pe blogul meu! o zi faina!

      Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

