Fără categorie

Liebster Awards

Multumesc tare mult Natasa Alina Culea pentru nominalizare. Prin urmare, raspunsurile sunt urmatoarele:

  1. Cum iubești?

Nu iubesc urmand anumite instrucţiuni sau ghidându-mă după spusele altora. Iubesc sincer şi cu tot sufletul meu.

  1. Care este ultimul lucru neașteptat pe care l-ai făcut?

Hm…Cu siguranţă ultimul lucru neaşteptat pe care l-am făcut a fost să mă înscriu în competiţia SuperBlog. 😀

  1. Dacă ai fi un citat, care ar fi acela?

Cogito ergo sum.

  1. Ce mesaj ai vrea să transmiți lumii întregi?

Ne pierdem timpul, energia, bucuria încercând să dobândim lucruri materiale, în timp ce esenţa vieţii ne face cu ochiul, dar noi ne prefacem că nu o vedem. Frumuseţea vieţii constă în lucruri mărunte, lucruri care ne înveselesc sufletul, care ne fac să fim mai buni. Mai Buni, mai Toleranţi, mai Răbdători, mai Cumpătaţi.

  1. Cum ai vrea să îți înceapă ziua?

Cu o ceaşcă de cafea cu puţină frişcă, musai cu ceva dulce de ronţăit şi cu cei dragi mie alături. Să stăm toţi la aceeaşi masă, să depănăm amintiri, să ne facem planuri pentru ziua respectivă sau pur şi simplu, să profităm de moment.

  1. Cu ce scriitor ți-ar plăcea să stai de vorbă?

O daaa… asta chiar e o întrebare grea. Cred că încă mă urmăreşte licenţa şi am să spun cu Vladimir Nabokov. I-aş pune lucrarea de licenţă în faţă şi i-aş zice: Ce zici, ţi-am “disecat” bine nimfeta? 😀

  1. Dacă ai prinde peștișorul auriu, ce i-ai cere?

I-aş cere un singur lucru. Fără dubii. Să dea timpul înapoi, cam 6 ani la număr şi să împiedice declanşarea celui mai trist eveniment care m-a marcat. Atât.

  1. Cum ți-ai petrece o seară ploioasă de toamnă?

Scriind. Aşa cum cerul se elibereaza făcând norii să plângă, la fel mă eliberez şi eu, lăsând cuvintele să curgă. ( rimă neintenţionată 🙂 )

  1. Ce carte ți-ai dori să o primești cadou?

P.S. I love you. Am văzut filmul, mi-a plăcut, dar când citeşti, senzaţia e alta.

  1. Dacă s-ar ecraniza viața ta, ce titlu ar avea?

„Luptător cu zâmbetul pe buze”

  1. Cum arată „Utopia” ta?

“Utopia” mea – o lume peste care tronează zâmbetul, liniştea şi iubirea.

Nominalizez :

  1. Diana Radu            https://diianaradu.wordpress.com/
  2. Alina                        https://amnwriter.wordpress.com/
  3. Calinakimu             https://haidelatara.wordpress.com/
  4. Iulian                       https://writerilc.wordpress.com/
  5. Alekoosie
  6. Alina                        https://curcubeulunuivarsator.wordpress.com/
  7. Giulia                       https://cartilegiuliei.wordpress.com/
  8. Simona                    https://imieialtiebassi.wordpress.com/
  9. Lilly                          https://teatimewithlilly.wordpress.com/
  10. Anna                        https://annazidezi.wordpress.com/
  11. Petru                        https://racoltapetru6.wordpress.com/

Iar întrebările sunt:

  1. Dacă te-ai putea naşte din nou ce fiinţă ţi-ar plăcea să fii?
  2. Care ar fi primele trei lucruri pe care le-ai lua cu tine dacă te-ai muta într-o altă ţară?
  1. Ce ai schimba la tine?
  1. Aduc banii fericirea?
  1. Care este cartea care te-a marcat?
  1. Dacă ai putea trăi veşnic la o anumită vârstă care ar fi aceasta?
  1. Cine te cunoaşte cel mai bine?
  1. Cum arată cel mai romantic loc în viziunea ta?
  1. Ȋn ce perioadă din trecut ţi-ar fi plăcut să trăieşti?
  1. Ce apreciezi cel mai mult la o persoană?
  1. Ce cadou ti-ai dori să primeşti?

Multumesc inca o data Natasa pentru nominalizare si nu in ultimul rand va multumesc voua, celor care poate doar si pentru un minut va opriti si treceti „pragul” blogului meu. Va pup!

14 gânduri despre „Liebster Awards

  1. Neaţa Raluu. 🙂 Mulţumesc pentru nominalizare. Datorită faptului că mai am două articole scrise la activ despre această mândră leapşă, eu voi răspunde la întrebările tale chiar în această „căsuţă” (spre să nu fie cu supărare). Şi o voi face cu foooarte mare drag. Să purcedem. 🙂
    1. Dacă m-aş naşte din nou, mi-aş dori să fiu o felină. Spun felină datorită caracterului meu pe de o parte pisic, dar pe de alta, foarte dur şi bine conturat. Îmi place să lupt şi să sfâşii. Şi are legătură şi cu zodia: leu. :3 Dar eu sunt cuminţică şi atac în linişte.
    2. – în primul rând aş lua câteva persoane, nu lucruri: părinţii, sora şi prietenul.
    – bani (din păcate, sunt indispensabili)
    – ursuleţul meu (nu contează vârsta; eu fără ursuleţul maro lângă pernă nu pot să dorm)
    3. Eu mă mai joc puţin şi zic: „aş schimba ceva la mine?” Hmm…pe de o parte da. La ceea ce înseamnă „fizic”, mi-e indiferent – mă accept aşa cum sunt. Pe de altă parte, aş vrea să îmi mişc dosul mai mult la plimbare.
    4. Nuuuu. Nuuuu. Nuuu. Eu pot fi fericită şi fără bani. Am încercat şi sentimentul este genial. Fericirea o simt şi există în lucrurile mărunte: sunt fericită atunci când am familia şi rudele în jurul unei mese, atunci când un copilaş se naşte în familie, atunci când reuşesc ce mi-am propus pe orice plan sau atunci când mă uit în ochii persoanei iubite. Nu avem nevoie de bani pentru a fi fericiţi (asta nu înseamnă că nu trebuie să ai nici măcar 1leu in buzunar pentru o pâine).
    5. „Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război” de Camil Petrescu. Şi nu mă întreba de ce m-a marcat pe mine această carte, pentru că nu pot răspunde în cuvinte. Pur şi simplu…după o recitire, după înţelegerea mesajului, am rămas „wooow”.
    6. Când am citit această intrebare, mi-a venit în minte filmul „Age of Adaline”. L-am văzut pentru prima dată zilele trecute chiar dacă el a apărut acum câteva luni. M-a marcat, dar feedback-ul a fost unul pozitiv.
    Uneori chiar mi-aş dori să trăiesc veşcnic, să mă opresc din îmbătrânire, dar alteori mă gândesc că după dispariţia mea, alt om, cu un alt suflet, îmi va lua locul. Ştiu sigur că sufletul meu va trăi veşnic; nu am pretenţii ca şi corpul meu să facă acelaşi lucru. Dar dacă ar fi aşa, vârsta optimă ar fi 35 de ani.
    7. Spre ruşinea mea, nu părinţii, ci prietenul meu. Aşa a fost să fie. Aşa a vrut Universul.
    8. Undeva pe o insulă exotică – pustie şi, cel genial, magnific, extraordinar, superb, mirific, excepţional, grandios, formidabil, nemaipomenit, fabulos etc loc ar fi o cabană mica/medie/mare la munte, în mijlocul pădurii. Aaaa da. Şi locul respectiv va fi romantic dacă şi numai dacă voi avea persoana iubită alături.
    9. Deoarece ador stilul vintage, mi-ar fi plăcut să trăiesc în perioada anilor ’40-’60.
    10. Cel mai, cel mai, cel mai mult, apreciez sinceritate. Pe urmă respectul pe care îl acordă celor din jur, onestitatea, comportamentul, inteligenţa ş.a.m.d.
    11. Sincer, nu aş mai vrea să primesc nimic acum. Ziua mea a fost fix acum o lună şi consider că am primit destule cadouri (materiale şi de suflet).

    Mulţumesc pentru aceste întrebări superbe. O zi faină să ai. :*

    Apreciat de 1 persoană

  2. „Eu sunt aici de unul singur,
    Nu m-a trecut nimeni puntea
    Am privit cerul, am ridicat fruntea
    Si m-am uitat la soare in departare
    Am vazut cum se nastea fiecare culoare
    Eu am ras mult ca tampitul
    Am invatat sa opresc timpul
    Si in acelasi timp el m-a oprit pe mine”

    Deci timpul nu ai cum sa il dai inapoi si nici cum sa il opresti … 😕 Succes:D

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

